Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Twój koszyk:

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

e-plon.pl

Procedura reklamacyjna

VIII. Reklamacje dotyczące Towarów

 1. Plon Zaopatrzenie Ogrodniczo-Pszczelarskie, Agnieszka Jończyk jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] Kodeksu Cywilnego.

2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklepu, lub adres email: biuro@e-plon.pl.   Plon Zaopatrzenie Ogrodniczo-Pszczelarskie, Agnieszka Jończyk zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. Reklamację można składać również drogą elektroniczną na naszej stronie www.e-plon.pl . Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania reklamacji pocztą elektroniczną.

 3. W przypadku gdy kupującym nie jest konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego sklep udziela 30 dniowej gwarancji przedsprzedażnej. Gwarancji posprzedażnej nie udziela.  

IX. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

1.  Plon Zaopatrzenie Ogrodniczo-Pszczelarskie, Agnieszka Jończyk podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

2. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Plon Zaopatrzenie Ogrodniczo-Pszczelarskie, Agnieszka Jończyk – 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Wolborska 30 /  mailowo na adres biuro@e-plon.pl  lub przy użyciu formularza kontaktowego.

3. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

4.  Plon Zaopatrzenie Ogrodniczo-Pszczelarskie, Agnieszka Jończyk zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Witryna stworzona na platformie